tirsdag, februar 20, 2007

Tones utfordring

Hadde egentlig tenkt å gå å legga meg, men tar utfordringen......

10 forskjellige ting om meg
- har ein gutt på 1 år
- er utdannet førskolelærer
- jobber i barnehage
- liker å reise
- skal bygge hus
- veldig glad i sjokolade
- må ha kaffi hver dag
- liker å lese
- kan være litt for sta
- har begynt å trena

9 ting eg pleier å ha med
- lommebok
- nøkler
- ekstra tutter
- lypsyl
- vannflaske
- kulepenn
- mobil
- ekstra hårstikk
- linseveske

8 ting som irriterer meg
- middelaldrene damer som sniker i obskøen
- karmøy kommune avd. godkjenning av byggesøknader
- nrk lisensen
- mennesker som ikke kan være glad på andres vegne
- folk som baksnakker
- å skrape bilen for is
- når Hein Inge ikke forstår at jeg har tenkt at han må gå ut med søpla
- når Tobias våkner kl.05


7 steder eg har vært idag
- i senga
- på badet
- i bilen
- på jobb
- på sofaen
- på do
- i gangen

6 ting eg vil gjør før eg dør
- bygge hus
- videreutdanne meg
- reise til australia
- hoppe i fallskjerm
- gifte meg
- få flere barn

5 ting eg é redd for
- høyder
- slanger
- at eg ska mista de så betyr mest
- å bli alvorlig sjuk
- mørket

4 ting eg gjør hver dag
- skifte bleia på Tobias
- står opp
- vaske klær
- kysse mannen min

3 ting eg prøve å la vær å gjør akkurat nå
- spisa snop( ska te tannlegen i mårå)
- sovna
- spisa ennå mer

2 personar eg savner akkurat nå
- Hein Inge så e å skrur på noe
- pappa

1 måte å vinna hjertet mitt på
- elsk meg når jeg fortjener det minst

4 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Ja kan godt forstå at Karmøy kommune irritere!! ;D
Urettferdige greier altså!!
Ellers likte eg det sista punktet ;) ..skjønt!

Anonym sa...

ja det e vel ikkje tilfeldigvis han Theo i karmøy kommune som setter en stopper? Tror han godkjenner alt på sør-karmøy. Men nå får han en etterfølger så da kan det jo lønne seg å søke på nytt?

rakkarungen sa...

Nei, det e nok ikkje han Theo så har gitt oss avslag. Hørte han sko gå av med pensjon nå. Me ska senda inn ein klagesak på avslaget, så får me håpa på det besta : )

Tone Håvik Frichsen sa...

Nei nå må det snart skje nåke her på sidå di ;D