fredag, desember 22, 2006

11 MÅNEDER

Ja nå er Tobias 11 måneder, og det har jo gått kjempefort. I dag er det også 2 uker til jeg begynner på jobb, og Hein Inge skal være hjemme med Tobias i 5 uker. Det gleder nok jeg meg mer til enn Hein Inge : ), men jeg tror vi alle tre har godt av det.

Ellers er det full fart hele dag, Tobias er kjempeaktiv fremdeles, og elsker å bli herjet med. Jeg kjøpte en DVD som heter Baby Einstein, flere foreldre sa at da satt barna deres i ro. jippi tenkte jeg da. Men den gang ei, Tobias satt i ro i fem minutt, og så var det ikke så kjekt lenger. Han er mer i ro når det er reklame på tv, for der skjer det noe hele tiden. Tobias elsker mat, og spiser det meste, han vil alltid ha det som vi spiser til middag og er spesielt glad i mais. De er bare ikke så veldig lette å få tak i, så det er da mer mais på gulvet enn i magen hans. Tobias har alltid hatt sterk vilje, men nå kommer den ennå mer frem, han prøver til og med å bli fornærmet når han ikke får det som han vil, kniper øynene sammen for presse ut en tåre eller to, men får det ikke helt til.

Nå gleder jeg meg masse til juleaften, det skal bli spennende å se Tobias åpne pakker. Det er ikke mye julestemning med en tempratur på 7 grader, men men.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Tobias.
Fikk du mye fint til jul da? masse fint papir og julebånd kan jeg tenke meg...
Ja, tenk at Tobias nå er du snart er et år..har du prøvd deg på å gå da? det kommer til å bli kjempekuuuult..for da er det enda lettere å komme seg rundt i stua og over alt å utforske både det ene og det andre...
Det er litt synd vi ikke bor nærmere hverandre slik at vi får sett hvor du vokser og å bli bedre kjent med deg... gleder oss veldig til å få hilse på deg igjen..håper det ikke blir lenge til.
Du får gi mamma og pappa en god varm klem fra oss og ønske dem en fortsatt god jul!
Hilsen fra oss i Moss : )