fredag, desember 01, 2006

SOVE HELE NATTEN!

Det er vel de fleste foreldres drøm at deres små englebarn skal sove søtt hele natten, og det har min lille englegutt gjort i natt. Han ble lagt rett før kl.19, så var det litt grining før han sovnet. Jeg hørte litt grynting i 5 tiden, dyttet borti Hein Inge for at han skulle gå å gi han tutten, men så ble det stille og vi sovnet igjen alle tre. Når kl. var 7 måtte vi vekke Tobias. Dette er første gang Tobias har sovet hele natten. Allikevel er ikke jeg så våken som en gjerne skulle tro!

4 kommentarer:

Tone Håvik Frichsen sa...

Gratulera med den ;D
Litt utkvilt é dåkkår vel?

rakkarungen sa...

jada, d e me jo, deilig å sova ei natt uten å måtta stå opp av senga. Så nå håpe eg det fortsette sånn.

Anonym sa...

Hei Tobias.
Ja, nå skjer det saker og ting på sia di Tobias, bra du gir mamma og pappa litt mer ro om natta. Kan lønne seg det skjønner du, da får de mer energi til å leke og tulle med deg. : )
Syns det ser ut som du har vokst siden vi så deg sist jeg... Sikkert all grøten...
Har du fått adventskalender da, viss ikke så må du si ifra at det skal alle barn ha, både de små og litt større.


Hils Mamma og pappa da....og husk fortsett med å sove hele natta.
Stor klem fra oss i Moss.

rakkarungen sa...

Nei det er dårlig med adventskaleder i år, mamma synes jeg er for liten, har du hørt sånn tull : )

mamma og pappa hilser og.